|
ПРАВИЛНИК ЗА УЧАСТИЕ В CLUBSMART
|
|
![]() You are online now!
![]() No internet connection or signal lost. You are in offline mode.
|
(последни изменения от м. ноември 2024г., в сила от 01.01.2025 г.)
I. (загл. изм., в сила от 17.09.2018 г.) Общи положения. Условия за участие
1. Настоящият правилник съдържа правилата за участие в програмата за лоялни клиенти на Shell България ЕАД ClubSmart (наричана за краткост Програмата, Клуба или ClubSmart) и урежда взаимоотношенията между Shell България ЕАД и физическите лица – участници в Програмата. Организатор на Програмата е Shell България ЕАД (наричано за краткост Shell и Организатор), ЕИК 831915840, със седалище и адрес на управление гр. София 1505, район Оборище, бул. Ситняково № 48, Сердика офиси, ет. 8. Програмата се провежда на територията на Р България.
2. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Програмата дава възможност на участниците в Клуба да събират ClubSmart точки при покупки на стоки и при ползване на услуги в търговските комплекси Shell и в обектите на партньорите на Програмата. Натрупаните точки могат да се обменят срещу продукти и услуги съгласно Раздел III, Част 2 от Правилника. Продуктите и услугите се обновяват периодично.
3. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Участник в ClubSmart (наричан за краткост Участник) може да бъде всяко физическо лице с постоянен адрес в България, което е навършило 18-годишна възраст към датата на присъединяването си към ClubSmart. Начинът за присъединяване към Програмата е описан в Раздел II, Част 1 от Правилника
II. ClubSmart карта
Част 1 Получаване и персонализиране на картата.
4. (изм., в сила от 01.02.2023 г.) Всяко физическо лице, което отговаря на изискванията по т.3 от настоящия Правилник може да се присъдини към Програмата напълно безплатно по един от следните начини: като получи ClubSmart карта от търговски комплекс Shell или като създаде дигитална карта от мобилното приложение Shell, което трябва да изтегли и инсталира на телефона си или друго мобилно устройство („Нова дигитална карта“). От момента на получаване на ClubSmart картата лицето придобива качеството на Участник в Програмата и може да събира ClubSmart точки. За да може да прехвърля ClubSmart точки и да ги обменя за продукти и услуги, участникът в Програмата трябва да персонализира своята карта по един от начините, посочени в т.5 от този правилник. Прехвърляне и обмяна на ClubSmart точки е възможно не по-рано от 1 час[DKS1] след извършване на персонализацията на ClubSmart картата. В случай на възникнал технически, софтуерен или хардуерен проблем, срокът по предходното изречение е 1 час след отстраняване на проблема. В такива случаи Shell не носи отговорност и не дължи обезщетение на участник в Програмата. С присъединяването си към Програмата Участниците дават съгласието си да бъдат обвързани с настоящия Правилник и да спазват неговите изисквания.
5. (изм., в сила от 01.01.2025 г.) Участникът в Програмата може да персонализира своята ClubSmart карта по един от следните два начина: като създаде свой онлайн профил на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg или чрез мобилното приложение Shell. Онлайн профилът дава възможност на Участника да проверява наличните ClubSmartточки по картата си; да проследява историята на трансакциите (начислени, прехвърлени и обменени ClubSmart точки); да обменя точки; да провери за колко ClubSmart точки изтича валидността по т.44 от Правилника и др.
При персонализиране на картата Организаторът може да начислява бонус точки на участника, които не могат да се прехвърлят на други участници в Програмата[DKS2] .
В случай, че картата не бъде персонализирана, натрупаният баланс от ClubSmart точки се изтрива автоматично 3 месеца след първото й използване. Същото правило се прилага и за събраните ClubSmart точки за всеки нов тримесечен период, ако картата не е персонализирана. Първото изтриване на ClubSmart точки от неперсонализирани карти ще се извърши на 01.05.2023 г. и ще се отнася за всички ClubSmart карти, които са използвани за първи път на 01.02.2023 г. или на по-ранна дата.
6. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Предоставените данни от лицето, което желае да се включи в Програмата, трябва да са верни и пълни. Shell не носи отговорност, ако дадено лице не може да бъде включено в програмата и/или не може да се възползва от една или повече предлагани от програмата възможности в резултат на предоставени непълни и/или неверни данни от това лице при персонализацията на ClubSmart картата или при ползването й.
7. (нова, в сила от 17.09.2018 г.) Личните данни на участниците в ClubSmart се обработват в съответствие с Политиката за защита на личната информация, публикувана на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg.
Част 2 Обща информация за картата
8. ClubSmart картата се издава на конкретно физическо лице – Участник в Програмата и може да се ползва само от титуляря. Начисляване, обмяна и прехвърляне на ClubSmart точки може да се извърши само при представяне на ClubSmart картата от физическото лице, на което е издадена. Не е разрешено ClubSmart картата да се предоставя за ползване на трети лица, да бъде оставяна в търговски комплекс Shell или в обект на партньор на Програмата с цел събиране на ClubSmart точки или да се ползва за начисляване на точки за покупки, извършени от трети лица, различни от Участника, на когото е издадена картата.
9. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) ClubSmart картата е собственост на Shell и може да се използва единствено и само в ClubSmart. Всеки Участник има право само на една ClubSmart карта. При издаване на нова карта предходната става невалидна и не може да се ползва. Дигиталната ClubSmart карта, създадена съгласно т. 10.1. от този правилник, не се счита за нова карта и може да се ползва заедно с ClubSmart картата на материален носител.
Част 3 Дигитална ClubSmart карта
10.1. (изм., в сила от 06.01.2023г. ) Участниците в ClubSmart, които имат издадена карта на материален носител, могат да създадат и своя ClubSmart дигитална карта в мобилното приложение Shell, което трябва да изтеглят и инсталират на мобилно смарт устройство. Дигиталната карта има различен номер от ClubSmart картата на материален носител, но същите функционалности като картата на материален носител, получена и персонализирана от Участника съгласно Раздел II, Част 1 от този правилник. Дигиталната карта може да се ползва самостоятелно, без ClubSmart картата на материален носител. Участниците, които имат издадена карта на материален носител и са създали ClubSmart дигитална карта, трябва да продължат да съхраняват и своята ClubSmart карта на материален носител.
10.2. (нова, в сила от 05.11.2019г.) Участник, който се е присъединил към Програмата с Нова дигитална карта от приложението на Shell, може, ако желае, да получи и карта на материален носител от търговски комплекс Shell или от обект на партньор на Програмата по т. 39.1. В този случай участникът трябва да се обади по телефона на номер 0800 11515 на Център за клиенти ClubSmart, за да се свърже картата на материален носител към Новата дигитална карта.
11. (изм., в сила от 05.11.2019г.) Ползването на дигиталната карта в търговските комплекси Shell и в обектите на партньорите на Програмата става като се сканира дисплеят на мобилното смарт устройство. Възможно е по технически причини дигиталната карта да не може да бъде обработена и да не може да се ползва за начисляване, прехвърляне или обмяна на ClubSmart точки в търговски комплекс на Shell и/или в обект на партньор на Програмата. В такива случаи Shell не носи отговорност и не дължи обезщетение на участник в Програмата.
Част 4 Изгубена, открадната или повредена карта. Преиздаване на ClubSmart карти
12. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) В случай, че ClubSmart карта бъде изгубена или открадната, титулярят на картата трябва незабавно да уведоми Център за клиенти ClubSmart, като предостави свои лични данни за идентификация, както и информация за последно ползване на картата и други обстоятелства, имащи отношение към случая. Център ClubSmart блокира картата, обявена на загубена или открадната и ползването на блокираната карта не е възможно. Shell не носи отговорност и не дължи каквото и да било обезщетение на Участника за неправомерно ползване на изгубената или открадната карта, извършено преди уведомяването на Център за клиенти ClubSmart. След като уведоми Център ClubSmart за изгубената или открадната ClubSmart карта, Участникът може да преиздаде картата – да получи нова карта вместо изгубената или откраднатата - съгласно т.14 от този Правилник. Shell не носи отговорност и не дължи каквото и да било обезщетение на Участника за невъзможността да начислява, прехвърля и/или заменя ClubSmart точки за периода от блокиране на изгубената или открадната карта до преиздаването й.
13. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) В случай, че ClubSmart карта бъде повредена и не може да се ползва за целите на Програмата, титулярят на картата трябва незабавно да уведоми Център ClubSmart, като предостави свои лични данни за идентификация, информация за последно ползване на картата, както и други обстоятелства, имащи отношение към случая. Център ClubSmart блокира повредената карта, която Участникът се задължава да върне повредената карта в едномесечен срок в избран от него търговски комплекс Shell. След като уведоми Център ClubSmart за повредената карта, Участникът може да преиздаде картата – да получи нова карта вместо повредената – съгласно т.14 от този Правилник. Shell не носи отговорност и не дължи каквото и да било обезщетение на Участника за невъзможността да начислява, прехвърля и/или заменя ClubSmart точки за периода от повреждане на картата до преиздаването й.
14. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Преиздаването на открадната, изгубена или повредена ClubSmart може да се извърши по следния начин:
- Участникът получава нова ClubSmart карта от търговски комплекс Shell и я персонализира по един от начините, описани в т.5 от Правилника. В срок до 1 час след подмяната й, ClubSmart точките, които са били налични в откраднатата, изгубена или повредена ClubSmart карта се прехвърлят по баланса на новата карта. В случай на възникнал технически, софтуерен или хардуерен проблем, срокът по предходното изречение е 10 дни след отстраняване на проблема. В такива случаи Shell не носи отговорност и не дължи обезщетение на участник в Програмата. Новата ClubSmart карта може да се ползва за начисляване на ClubSmart точки от момента на получаването й. Прехвърляне и обмяна на ClubSmart точки с преиздадената карта е възможно не по-рано от 1час след персонализацията й. В случай на възникнал технически, софтуерен или хардуерен проблем, срокът по предходното изречение е 10 дни след отстраняване на проблема. В такива случаи Shell не носи отговорност и не дължи обезщетение на участник в Програмата.
15. (изм., в сила от 05.11.2019г.) Ако ClubSmart карта бъде намерена, тя трябва незабавно да бъде предадена в търговски комплекс Shell.
III. ClubSmart точки
Част 1 Начисляване на ClubSmart точки
16. (изм., в сила от 05.11.2019г.) При покупки на стоки и при ползване на услуги в търговските комплекси Shell и в обектите и/или в уебсайт на партньор на Програмата (през линка на партньора на Програмата на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg) и ако са налице останалите условия, посочени в Правилника и в правилата на Партньора на Програмата за конкретната оферта, Участникът получава определен брой ClubSmart точки. Продуктите и услугите, за които се начисляват точки, както и броят на точките, които се начисляват за тях, се обновяват периодично и се обявяват на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg.
17. (изм., в сила от 05.11.2019г.) ClubSmart точките се начисляват при получаване и заплащане на стоката или услугата, срещу представяне на ClubSmart карта (при покупки на стоки и при ползване на услуги в търговските комплекси Shell и в обектите на партньорите на Програмата) или с въвеждане на номера на ClubSmart картата (при покупки на стоки и при ползване на услуги от уебсайт на партньор на Програмата, през линка на партньора на Програмата на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg). Ако точките не могат да бъдат начислени по технически причини (напр. повреда в четящото устройство), в съответния търговски комплекс Shell се съставя протокол по образец; в този случай точките се начисляват от Център ClubSmart в срок до една седмица от датата на съставяне на протокола. Shell не носи отговорност, ако ClubSmart точки не са начислени поради въвеждане на некоректен номер на ClubSmart картата на Участник, заявяващ продукти или услуги от уебсайт на партньор на Програмата. Shell не носи отговорност, ако по технически причини не могат да бъдат начислени ClubSmart точки при покупки на стоки и при ползване на услуги от уебсайт на партньор на Програмата.
18. (изм., в сила от .19.07.2021 г.) Начислените ClubSmart точки се регистрират в базата данни на Програмата в срок до 30(тридесет) минути от извършване на покупката в търговски комплекс Shell или в обект на партньор на Програмата, освен в случаите на специални кампании и/или оферти, валидни за определени обекти и/или за определен период от време, при които ClubSmart точките се регистрират в базата данни на Програмата в срок от 10 работни дни [DKS5] след изпълнение на условието по офертата или приключване на кампанията, освен ако в правилата на конкретната оферта, кампания или в правилата на Партньора на Програмата е предвиден друг срок за регистриране на точките. В случай на възникнал технически, софтуерен или хардуерен проблем, сроковете по предходното изречение е съответно с 1 час и 10 работни дни след отстраняване на проблема. В такива случаи Shell не носи отговорност и не дължи обезщетение на участник в Програмата. Участникът може да провери общия брой на натрупаните ClubSmart точки по един от следните три начина: (i) чрез онлайн профила си, както е посочено в т.5 от Правилника, (ii) чрез Център ClubSmart или (iii) в търговските комлекси Shell и в обектите на партньорите на Програмата по т.39.1. от Правилника, като поиска да му бъде издадена отделна касова бележка за текущото състояние на ClubSmart точките. В този случай служителят на обекта има право да поиска Участникът да удостовери самоличността си.
19. (изм., в сила от 01.10.2023 г.) Не се начисляват ClubSmart точки за горива и други стоки, закупени от търговските комплекси Shell с карти euroShellCard. Не се начисляват ClubSmart точки за горива и други стоки, закупени от търговските комплекси Shell с карти, които се приемат в търговските комплекси Shell, но не са издадени от компании от Групата Shell (например, но не само карти на DKV, ESSO и др.). Въвежда се ограничение от максимум 5 трансакции и 120 (сто и двадесет) литра гориво, заредено в рамките на един календарен ден, за което се начисляват ClubSmart точки
20. Не се начисляват ClubSmart точки за горива и други стоки, закупени от търговските комплекси Shell, извън територията на Р България.
21. (изм., в сила от 05.11.2019г.) Shell си запазва правото да въвежда ограничения при начисляване на точки – за определени категории клиенти (напр. за горива и стоки закупени от клиенти на системата euroShell Card с карти euroShell Card, издадени от Shell), за количества над определен размер (напр. при покупка на горива над определено количество). Ограниченията се договарят в договорите със съответната категория клиенти и/или се обявават по начините, посочени в т.45 и влизат в сила в срока по т.48 от Правилника.
22. Оспорване на коректността на начислените ClubSmart точки може да се извърши само при представяне на касова бележка, доказваща покупката от страна на Участника. Участникът следва да се обърне към Център ClubSmart, както е посочено в раздел V на настоящия Правилник.
22а. Участник, който изпълни всички посочени по-долу условия, получава еднократен бонус от 50 (петдесет) ClubSmart точки, които ще бъдат начислени по баланса му в срок до 24 часа.
- да изтегли и инсталира на мобилно смарт устройство мобилното приложение Shell
- да създаде своя ClubSmart дигитална карта в мобилното приложение Shell;
- да даде съгласието си да получава персонализирани оферти от ClubSmart в процеса на регистрацията на своя онлайн профил. Участникът може да оттегли съгласието си за получаване на персонализирани оферти от ClubSmart по всяко време от настройките на своя онлайн профил или като се свърже с Център ClubSmart по начините, посочени в т. V. 37 и 38.
Част 2 Замяна/обмяна на ClubSmart точки
23. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Участниците в Програмата могат да ползват събраните ClubSmart точки за: продукти или услуги, отстъпка от цената на горивата и/или други стоки в търговските комплекси Shell, пълно или частично плащане на цената на закупените стоки в търговските комплекси Shell (с изключение на винетни стикери и лотарийни билети). Замяна на ClubSmart точки може да се извършва само след персонализация на ClubSmart картата съгласно т.5 от Правилника.
24. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Стойността в ClubSmart точки на продуктите и услугите, които Участникът може да получи срещу ClubSmart точки, е посочена на адрес www.clubsmart.shell.bg, в търговските комплекси Shell и в обектите на партньорите в Клуба. Shell си запазва правото да променя стойността в ClubSmart точки на продуктите, да определя за определени продукти краен срок, до който се предлагат, както и да въвежда нови продукти или да изключва продукти. Замяната на ClubSmart точки срещу продукти се извършва само в рамките на наличните продукти. Shell не носи отговорност при изчерпване на наличностите или при временна липса на даден продукт, освен ако тази отговорност не може да бъде ограничена или изключена от действащото законодателство.
25. (изм., в сила от 19.07.2021 г.) Част от продуктите, които се получават срещу ClubSmart точки, са налични в търговските комплекси Shell и в обектите на партньорите в Програмата, а друга част се получават срещу ваучери, съгласно условията на издателя на ваучера. Някои от продуктите се получават срещу определен брой ClubSmart точки и допълнително заплащане на определена парична сума. За да получи избрания продукт, Участникът трябва да има необходимия брой точки, а в случаите, когато се изисква и допълнително заплащане - да заплати съответната сума. При обмяна на ClubSmart точки за продукти точките се изтеглят незабавно от картата на участника, независимо дали продуктът се получава веднага или срещу ваучер. Обмяна на продукти срещу ClubSmart точки може да се извърши:
- в търговските комплекси Shell (за продуктите, които са налични в обектите);
- съгласно условията на издателя на ваучера (за продуктите, които се получават срещу ваучер);
- в обектите на партньорите в Програмата (за продуктите, които са налични в тези обекти).
26. (изм., в сила от 19.07.2021 г.) Shell си запазва правото да откаже да отнеме/обезсили издаден ваучер, срещу който участникът може да получи продукт и след предоставяне на ваучера в случай, че поради технически проблем балансът от ClubSmart точки на Участника, заявил ваучера, не е бил актуален и към момента на заявяване на ваучера Участникът не е имал достатъчен брой ClubSmart точки за получаване на ваучер. В този случай Shell уведомява Участника и възстановява отнетите ClubSmart точки по баланса на Участника в срок до 1час от уведомлението. В случай на възникнал технически, софтуерен или хардуерен проблем, срокът по предходното изречение е 1 час след отстраняване на проблема. В такива случаи Shell не носи отговорност и не дължи обезщетение на участник в Програмата.
27. (изм., в сила от 19.07.2021 г.) В случай, че Участникът избере продукт, който е наличен в търговските комплекси Shell или обектите на Партньорите в Програмата, той получава съответния продукт на място в замяна на съответния брой ClubSmart точки. Същото правило се прилага и при получаване на талони, валидни в обектите на партньорите на Shell. При предаване на продукта касиерът в обекта е длъжен да изиска легитимиране на титуляря на ClubSmart картата.
28. (отм., в сила от 19.07.2021 г.)
29. (отм., в сила от 19.07.2021г.)
30. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Участникът има право да върне продукт, получен в качеството му на Участник в Програмата, в 14-дневен срок от получаването на продукта, като поиска замяната му с друг продукт от същия вид или възстановяване на ClubSmart точките. Рекламации на продуктите се извършват чрез обаждане по телефона до Център ClubSmart всеки работен ден от 9.00 до 18.00 ч. „Работен ден“ е всеки ден от понеделник до петък включително, с изключение на официалните празници.
31. (нова, в сила от 17.09.2018 г.) Участниците могат да обменят ClubSmart точки, за да ползват отстъпка от цената на стоки и/или услуги, които се предлагат в търговските комплекси Shell („отстъпка срещу точки“). За да получи отстъпка, Участникът трябва да има необходимия брой ClubSmart точки, да заяви, че желае да ползва отстъпка преди да извърши плащане на стоката или услугата и да представи своята ClubSmart карта. Касиерът в обекта на Shell отнема съответния брой Shell точки от баланса на Участника, след което потребителят заплаща цената на стоката или услугата с включена отстъпка. Стоките и услугите, за които Участниците могат да ползват отстъпка срещу точки, се обявяват и се обновяват периодично на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg, в търговските комплекси на Shell, както и по друг подходящ начин, определен от Shell.
32. (изм. в сила от 05.11.2019г., изм. в сила от 09.07.2022 г. ) Участниците могат да обменят ClubSmart точките си и за частично или пълно заплащане на цената на всички стоки и услуги, получени в търговските комплекси Shell, с изключение на винетни стикери и лотарийни билети. Не може да се извършва частично или пълно плащане с ClubSmart точки на цената на горива Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel и Shell AutoGas, за които участникът желае да ползва държавна компенсация в размер на 0,25 лв. на литър на основание чл. 112 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2022 г. (изм. ДВ, бр. 52/05.07.2022 г.). За да заплати изцяло или част от цената на стоките и услугите, получени в търговските комплекси Shell, Участникът трябва да има необходимия брой ClubSmart точки, да заяви, че желае да плати част от цената с ClubSmart точки и да представи своята ClubSmart карта. За да плати един лев от цената на стоките и услугите, получени в търговските комплекси Shell, Паричният еквивалент на 1 ClubSmart точка се обявява на уебсайта на Програмата. Не е възможно заплащане с ClubSmart точки на цялата стойност или на част от цената на винетните стикери и лотарийните билети, закупени в търговските комплекси Shell.
Част 3 Прехвърляне на ClubSmart точки
33. (изм. в сила от 05.11.2019г.) Всеки Участник има право да прехвърля получените съгласно този Правилник ClubSmart точки на ClubSmart картата на друг Участник. За целта е необходимо титулярят на картата да се свърже с Център ClubSmart и да предостави необходимите данни, изискани от оператора или да посети онлайн профила си на уебсайта на Програмата. Прехвърляне на ClubSmart точки от/ на блокирана карта не е възможно.
IV. ClubSmart Заедно
34. (изм., в сила от 21.08.2020г.) Считано от 21.08.2020г. се прекратява възможността Участници в Програмата (минимум двама и максимум петима) да се свържат в група и да събират заедно ClubSmart точки, като определят една от картите за главна и прехвърлят всички начислени ClubSmart точки по баланса на главната карта.
35. (изм., в сила от 21.08.2020г.) За Участниците в Програмата, които към 21.08.2020г. са били свързани в група ClubSmart Заедно, ще продължи автоматичното прехвърляне по главната карта на ClubSmart точките, събрани от всички Участници в групата и само титулярят на главната карта може да обменя и прехвърля ClubSmart точки. Всеки участник в групата може да я напусне, като се обади на Център ClubSmart. В срок до една седмица след обаждането Участникът започва самостоятелно да събира, обменя и прехвърля ClubSmart точки. ClubSmart точките, прехвърлени на титуляря на главната карта по време на членството в групата, остават при титуляря на главната карта и не се възстановяват на титулярите на допълнителните карти, независимо дали напуска Участник с главна и/или допълнителна карта. При напускане на Участник с главна карта групата се прекратяваи натрупаните до напускането ClubSmart точки не се възстановяват и остават по картата на Участника, чиято карта е била главна.
36. Подробна информация за членството и допълнителните условия на ClubSmart се обявяват от Shell по реда на т.45 и в сроковете по т.48 от този правилник.
V. Център за клиенти ClubSmart
37. (изм., в сила от 19.07.2021 г.) Център за клиенти ClubSmart е създаден специално, за да обслужва Участниците в Програмата, със следните основни функции: да предоставя информация за условията за участие в Програмата; да блокира загубени, откраднати или повредени карти; да информира Участниците за техния баланс от ClubSmart точки, както и за текущи промоции и рекламни кампании в Програмата; да отговаря на въпроси, рекламации и оплаквания от страна на Участниците. Работното време на Център за клиенти ClubSmart е от 9:00 до 18:00 ч. всеки работен ден. „Работен ден“ е всеки ден от понеделник до петък включително, с изключение на официалните празници. Връзка с Център за клиенти ClubSmart може да бъде установена на телефон 0800 11515 или по електронна поща на електронен адрес smartbul@shell.com.
38. С цел защита на личните данни на участниците в ClubSmart и минимизиране на риска от злоупотреби с ClubSmart картите, Център за клиенти ClubSmart си запазва правото да задава въпроси с цел установяване самоличността на Участниците, както и да изисква писмени документи при необходимост. В случай, че служителят от Център за клиенти ClubSmart не е установил по безспорен начин самоличността на лицето, той има право да откаже да предостави исканата информация. С цел да подобри качеството на обслужване Shell има право да записва и прослушва телефонните разговори, проведени с Център за клиенти ClubSmart.
VI. Партньори на Програмата
39. (изм., в сила от 17.09.2018 г.) Shell има право да привлича други компании като партньори в Програмата, които да предоставят на Участниците в Програмата различни предимства:
1. да предоставят ClubSmart карти, да начисляват ClubSmart точки за предлаганите от тях продукти и услуги и да заменят точки срещу предлаганите от тях продукти и услуги;
2. да начисляват ClubSmart точки за предоставените от тях продукти и услуги;
3. да обменят ClubSmart точки срещу предоставяните от тях продукти и услуги.
40. Партньорите са длъжни да спазват настоящия Правилник. Конкретните предимства, които Партньорите предоставят на Участниците в Програмата, както и условията за предоставянето им, се публикуват на уебсайта на Програмата на www.clubsmart.shell.bg
41. Shell уведомява Участниците за присъединяване и напускане на Партньори от Програмата по реда на т.45 и в сроковете по т.48 от този правилник.
VII. Прекратяване на участие в Програмата. Отнемане на точки
42. Участието в Програмата се прекратява в следните случаи:
1.ако за период от 36 или повече месеца Участникът не е ползвал ClubSmart картата си и не е извършил нито една трансакция за начисляване, прехвърляне и/или обмяна на ClubSmart точки. В този случай ClubSmart картата се блокира, Участникът губи качеството си на Участник в Клуба заедно с всички начислени ClubSmart точки, както и правото си да начислява, да прехвърля и да обменя точки. Всички данни за картата се изтриват и Shell не пази данни за минали транзакции или ползване на картата.
2. в случай, че бъде установено неспазване на настоящия Правилник от страна на Участник. В този случай ClubSmart картата се блокира, Участникът губи качеството си на Участник в Клуба заедно с всички начислени ClubSmart точки, както и правото си да начислява, да прехвърля и да обменя точки.
3.по искане на Участника, отправено до Център ClubSmart.В този случай Участникът има право, преди да бъде извършено блокиране на картата, да изпозва натрупаните ClubSmart точки или да ги прехвърли на друг Участник в Клуба. От момента на блокирането Участникът губи качеството си на Участник в Клуба заедно с всички начислени ClubSmart точки, както и правото си да начислява, да прехвърля и да обменя точки.
4. (нова, в сила от 18.07.2022 г.) от Участник в Програмата с Нова дигитална карта, който е инсталирал мобилното приложение Shell на мобилно устройство iOS – чрез деинсталиране на приложението и изтриване на профила.
43. Shell има право да отнеме от Участник начислени ClubSmart точки, да блокира картата или да го изключи от Клуба, ако бъде установена злоупотреба и/или неспазване на настоящия Правилник.
44. (изм., в сила от 01.01.2025 г.) Всички ClubSmart точки, начислени до 31.12.2024 г., имат срок на валидност три години, като тригодишният срок изтича на 31 декември на третата календарна година. Точките, които не са обменени в тригодишния срок по предходното изречение, се изтриват от баланса на Участника и не могат да се ползват за обмяна на продукти и услуги. Напр.: ClubSmart точки, начислени на 05.06.2024 г., ще бъдат заличени на 01.01.2028 г., ако не бъдат обменени за продукти и услуги. Всички ClubSmart точки, начислени след 01.01.2025 г., имат срок на валидност една година, като едногодишният срок изтича на 31 декември на следващата календарна година. Точките, които не са обменени в едногодишния срок по предходното изречение, се изтриват от баланса на Участника и не могат да се ползват за обмяна на продукти и услуги. Напр.: ClubSmart точки, начислени на 05.06.2025 г., ще бъдат заличени на 01.01.2027 г., ако не бъдат обменени за продукти и услуги. Най-старите точки се отнемат първи от баланса на участника.
VIII. Информация
45. ( изм., в сила от 05.11.2019г.) информация за всички условия, които не са уредени в настоящия Правилник, Участниците могат да получат на уебсайта на Програмата www.clubsmart.shell.bg, както и от Центъра ClubSmart.
IX. Други условия
46. Shell си запазва правото да изключи от участие в Програмата част от търговските комплекси Shell или да преустанови издаването на ClubSmart точки за определени продукти, за което участниците в Клуба се уведомяват в самите бензиностанции. Партньорите в ClubSmart също могат да спрат временно или постоянно участието си в ClubSmart на един или на няколко от своите обекти и/ или да спрат частично издаването на ClubSmart точки за определени продукти, като информира Участниците по реда на т.45 и в сроковете по т.48 от този правилник.
47. Shell си запазва правото да променя настоящия Правилник за участие, като уведомява Участниците по реда на т.45 от този правилник. Промените влизат в сила от деня на публикуването им на адреса на Програмата в Интернет www.clubsmart.shell.bg, освен ако изрично е предвиден по-дълъг срок за влизане в сила.
48. Shell си запазва правото да прекрати Програмата, като уведоми Участниците по начините, посочени в т.45 от този правилник най-малко 60 (шестдесет) календарни дни преди прекратяването. От датата на прекратяване начисляването, прехвърлянето и обмяната на ClubSmart точки се прекратява.
Настоящият Правилник е последно изменен на 01.12.2024 г. и изцяло отменя и заменя всички предходни редакции на документа. Правилникът е публикуван на адреса на Програмата в Интернет www.clubsmart.shell.bg.